Створення сайту ІТМ
Знайшли помилку? Повідомте про це розробнику сайту!
Створення сайту є процесом, при якому завжди є ймовірність появи помилки, яку вчасно не помітили. При виявленні помилок, не працюючих посилань та інших помилок пов'язаних зі створенням сайту повідомляйте про це за контактною інформацією, розташованою за адресою: www.web-master.dp.ua
Типи потреб клієнтів інтернет-магазину або звичайного сайту
Існує кілька різних типів потреб клієнтів інтернет-магазину або звичайного сайту, які має задовольнити ваш бізнес. Це можуть бути явні фізичні потреби, наприклад, потреба в товстому пальто, що утеплює, з інтернет-магазину одягу, щоб пережити холодну зиму. Або потреби ваших клієнтів можуть бути більш неусвідомленими — вони хочуть асоціювати себе зі стилем і багатством, тому вони вирішують купити ваші нещодавно випущені розкішні туфлі на шпильці. покупок, включаючи ціни, репутацію та лояльність до бренду, доступність веб-сайту та ефективність обслуговування клієнтів. Наприклад, якщо клієнт інтернет-магазину веде особливо активний спосіб життя, ефективність та простота використання, ймовірно, будуть для нього важливими потребами.У цьому випадку вони шукатимуть бренд електронної комерції зі швидким веб-сайтом та швидким процесом оформлення замовлення, а також з надійним обслуговуванням клієнтів.
Як аналізувати та розуміти потреби клієнтів
Наступне питання: як ви збираєте інформацію про потреби клієнтів для аналізу даних? Що ж, найкращий спосіб звернутися безпосередньо до своїх клієнтів і є кілька способів зробити це.
Інтерв'ю з клієнтами
Детальне обговорення з поточними або потенційними клієнтами може допомогти вам виявити проблеми з вашими продуктами або послугами, які можна покращити, а також нові ідеї для розвитку. Цей процес покращить вашу поінформованість про потреби клієнтів, але також забере багато часу.
Опитування
Онлайн-опитування - це швидший спосіб отримати уявлення про потреби ваших клієнтів, щоб ви могли отримати уявлення про почуття споживачів по цілій низці цільових питань. Ви можете проводити опитування в кінці процесу оформлення замовлення, щоб дізнатися про думки ваших останніх клієнтів.
Аналітика даних
Вивчення даних з Google Analytics або платформ соціальних мереж може допомогти вам краще зрозуміти потреби ваших клієнтів електронної комерції.Наприклад, проблеми з високим показником відмов можуть свідчити, що ваш веб-сайт не відповідає потребам ваших клієнтів у ефективності та доступності.
Соціальне прослуховування
Ще один спосіб оцінити думку ваших цільових клієнтів - через соціальні мережі. Коли споживачі мають скаргу або комплімент, вони часто висловлюють свою точку зору в соціальних мережах. Зіставивши ці точки зору, ви можете отримати уявлення про потреби клієнтів, які ви могли прогаяти.